09 okt

Goede vraag; Wat zou u doen met 47.500 euro extra budget voor uw merk? Het is soms zo eenvoudig. Hier een simpel rekenvoorbeeld uit de praktijk. Afgelopen 4 maanden heeft het team van Bacardi België 370 gepersonaliseerde drank- en suggestiekaarten laten opmaken, of eigenlijk reeds bestaande designs laten aanpassen door reclamebureaus en DTP’ers. Denk aan een ander assortiment, logo en locatiegegevens wijzigen, etc.

Het opzetten van Bacardi’s Sales & Marketing platform biedt eenvoudig de mogelijkheid om deze unieke en gepersonaliseerde menukaarten zelf op te maken, binnen enkele minuten, zonder tussenkomst van een externe DTP’er. Dit resulteert met deze aantallen het eerste jaar en direct een besparing van minimaal 140.000 euro aan eenvoudige DTP kosten bij een reclamebureau. Een mooi extra budget om drukwerk te bekostigen, of het reclamebureau een mooie extra campagnes te laten bedenken. Meer resultaat uit hetzelfde budget. Dat willen we toch allemaal?

UPDATE – De teller van besparing staat vanaf 1 april (livegang) tot nu op 63.480 euro.

Einde van het jaar zullen we de berekening nog eens uitvoeren. Wilt u hiervan een update of sowieso bekijken hoe wij onze oplossing effectief kunnen inzetten? Kom eens langs voor een kop koffie … of één Bacardi op de vrijdagmiddag, want wij blijven Brand Ambassadors.

Volg ons en vind ons leuk!
Samen ontwikkelen met de klant. Pathé Toolkit 3.0 is een feit!
Vakantietijd? Bij ons niet. Of toch wel?